.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیست و دومین سالگرد شهادت شهید طوسی برگزار شد
مراسم بيست و دومين سالگرد شهادت سردار شهید طوسي قائم مقام لشگر ويژه 25 كربلا، در حسينيه شهید طوسی طوسكلا برگزار گردید در این مراسم که با حضور...
بیست و دومین سالگرد شهادت شهید طوسی برگزار شد

مشاور سابق دكترين عمليات فرماندهي نيروي زميني سپاه با بيان نقش شهيد طوسي در مديريت جنگ گفت: شهيد طوسي در بحراني‌ترين لحظات جنگ ياور رزمندگان بود.

به گزارش فارس ، علي اكبر پاشا چهارشنبه شب در مراسم سالگرد بيست و دومين سالگرد قائم مقام لشگر ويژه 25 كربلا، سرلشگر پاسدار شهید محمد حسن طوسي در حسينيه شهید طوسی طوسكلا شهرستان نكا افزود: دشمن اكنون از ارزش‌هاي والا و تقويت پاسداشت خون شهيدان اين مرز و بوم هراس دارد و طرح 10 ساله‌اي براي نابودي مسلمين جهان دارد.
وي تصريح كرد: مادامي كه فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه ايران متجلي و استوار باشد هيچ اراده خارجي و سستي را ياراي مقابله با ملت نيست.
يكي از فرماندهان دوران دفاع مقدس با اشاره به اينكه يادآوري رهنمودها و رشادت‌هاي شهيدان براي نسل سوم و آينده‌ساز جامعه ضروري است، تصريح كرد: جوانان پاك نيت، آينده‌ساز و غيور اين مرز بوم با تكيه بر دانش بومي قله‌هاي رفيع افتخار و سربلندي را در جهان خواهند پيمود.
پاشا با تبريك 20 فروردين ماه به نام روز ملي فناوري هسته‌اي يادآور شد: دستيابي به حق قانوني و مسلم ايران، تحقق دانش هسته‌اي و استفاده از مزاياي اين فناوري براي جامعه است.
اين همرزم شهيد طوسي در دوران دفاع مقدس با ذكر خاطراتي از دوران حماسه آن شهيد والامقام در جبهه حق عليه باطل گفت: افرادي مانند شهيد طوسي، شهيد بصير، شهيد نوبخت از تاثيرگذاران اساسي در تحقيقات استراتزِيك جنگ داشته و با اصول امنيت اطلاعاتي به راحتي دشمن زبون را خوار و ذليل ساختند.
مسئول اطلاعات عمليات لشگر ويژه 25 كربلا در دوران دفاع مقدس با بيان اينكه رشادت‌هاي رزمندگان در جنگ در راستاي حفظ از ناموس، كيان و وطن بوده است، اظهار داشت: شهيد طوسي در بحراني‌ترين لحظات جنگ، يار و ياور خوبي براي رزمندگان بوده و همواره آنان را در گرفتاري ياري مي‌داد.
مشاور سابق دكترين عمليات فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينكه ديدار 60 دقيقه‌اي رهبران حماس با رهبر معظم انقلاب، سبب دگرگوني و تحول در حزب‌الله در جنگ 33 روزه شده است، افزود: ديدار 60 دقيقه‌اي حماس با رهبر انقلاب مي‌تواند زمينه‌ساز پيروزي قريب‌الوقوع فلسطين پس از 60 سال مقاومت باشد.
سردار سرلشگر پاسدار محمد حسن طوسي، قائم مقام لشگر ويژه 25 كربلا و مسئول اطلاعات عمليات لشگر در دوران دفاع مقدس بوده كه در 18 فروردين ماه 1366 به درجه رفيع شهادت نائل آمد.
از خانواده بزرگوار طوسي، سه شهيد به نام‌هاي محمد حسن، محمد ابراهيم و محمد حسين تقديم اسلام و انقلاب شده است.
در اين مراسم استاندار مازندران، مدير كل اطلاعات استان، مدير كل بنياد شهيد مازندران، دادستان مركز استان، سردا توكلي فرمانده انتظامي مازندران حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قلي نژاد 20 فروردين 1388
يادش گرامي و روحش شاد .
جعفر رعیت 20 فروردين 1388
رییس هیات شطرنج مازندران:
فرهنگیان مازندران آموزش شطرنج می بینند
رییس هیات شطرنج استان مازندران گفت:فرهنگیان و معلمان ورزش مازندران آموزش شطرنج را به صورت رایگان فرا می گیرند.
به گزارش خبرنگار برنا از مازندران ، مصطفی سعیدی با بیان اینکه با توافق های انجام شده با سازمان آموزش و پرورش مازندران قرار شد تا لیگ دانش آموزی شطرنج را در مازندران برگزار کنیم افزود:نخبگان آموزش و پرورش نیز شطرنج را به صورت رایگان آموزش می بینند.
وی با اشاره به اینکه رییس انجمن آموزش و پرورش شهرستان ها عضو هیات رییسه شطرنج هر شهرستان خواهند شد خاطر نشان کرد:آموزش شطرنج در مراکز ضمن خدمت فرهنگیان مازندران نیز به صورت رایگان خواهد بود.
سعیدی با بیان اینکه در سال جاری حداقل 40 بازیکن ریتینگ دار معرفی خواهیم کرد اظهار داشت :آموزش از برنامه های اولویت دار ما می باشد که در همین راستا 4 دوره آموزش مربیگری و داوری را در دستور کار داریم.
وی همچنین با اشاره به اینکه برگزاری مسابقه شطرنج جام سرداران شهید در 6 ماهه اول سال جاری و همچنین برگزاری مسابقه شطرنج دهه فجر در 6 ماهه دوم از دیگر برنامه ها است تصریح کرد:با توافق انجام شده با یکی از تشکل های آموزش شطرنج فدراسیون ، در سال 88 یک تیم آموزش شطرنج نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و ارائه برنامه در هر شهرستان در سطح استان اقدام خواهد کرد.
مشاور عالی فدراسیون شطرنج با بیان اینکه دو اعزام به کشورهای آذربایجان و ترکیه برای نخبه ها جهت ارتقاء سطح ریتینگ آنها خواهیم داشت خاطر نشان کرد:با صحبت های مقدماتی انجام شده با سازمان های مختلف و بعضی از شرکت ها به دنبال جذب اسپانسر برای دو قسمت سخت افزاری و نرم افزاری می باشیم.
سعیدی افزود:در سال قبل و بعد از 20 سال موفق به اعزام دو تیم خانم ها و آقایان به مسابقات لیگ برتر کشور شده ایم که در سال جاری با قوت بیشتری و کیفیت بهتری این کار انجام می شود.
وی اعتبار در نظر گرفته شده در سال جاری برای این هیات را بین 20 تا 25 میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت:این اعتبار غیر از اعزام ها و مسابقات بین المللی است.


نا شناس 21 فروردين 1388
ياد همه شهداي فروردين ماه بخصوص شهيد طوسي و سه سردار شهيد فتح المبين در روستاي يساقي گرامي باد.
نا شناس 21 فروردين 1388
گرامیباد یاد شهدای کربلای 8 نوبخت ،نبوی ، کلبادی و سایر شهدا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.427 seconds.